?

Log in

- + Amy + -'s Journal [entries|friends|calendar]
- + Amy + -

[ website | ::Don't waste your time:: ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

And Here I Am. 16 And Alive. [20 Apr 2004|08:41pm]
[ mood | creative ]

Life keeps going on, just like time. I want so much in my power to be able to handle this, work with this, and try and get through the rest of this quarter, but things just keep coming in threes. I don't know why I enjoy drama. I don't know why I feel it's nessesary in a teenager's life. I suppse you just can quite get past highschool without the tiniest bit of drama. Mine is out of control, I admit. I'm like a drama magnet.

Grades are fine, my effort this week isn't acceptable and I'm aware. Bringing me back to the first sentence, I need to learn to manage my time. When I get home things just absorb in on me. Friends' drama. Family drama. DRAMA IS EVERYWHERE.

This morning my step dad made me feel like crap because I accidentally forgot I left the telephone in my room. things like this...LITTLE things like this really get me.

I crave my future. As dumb as that sounds, I do. I wish I was 2 years older. Sophomore year is almost over. Time to think ahead. And I'm so unprepared.

post comment

... [06 Mar 2003|09:41am]
[ mood | cold ]

this was my first ever online journal...I've gone though like 50 i swear...lol.

1 comment|post comment

**haha!** [27 May 2002|07:49pm]
[ mood | amused ]

Don’t ask, VERY bored!


Santa is coming to the ozzfest!

One cold day in July, My friend Stephanie and I were setting up the Christmas tree in the bathroom. "Where are the easter eggs?" Stephanie asked. "Check under the couch cusion!" amy replied. Sooner or later everything was in it's place, the house smelled of pumpkin pie and turkey, and we were all telling scarey stories! Stephanie turned around to get the flashlight, when suddenly, her costume ripped! She was no longer a vampire! "Oh no!" amy laughed in surprise! Stephanie was so embarrased, she ran out in the backyard and hid in the dog house.
Amy felt guilty for laughing so she went outside and apologized. Soon Amy and Stephanie were dancing around listing to "Spear Britney" a new rock band. Stephanie and Amy were really getting into it, becuz the neighbors had called 5 times to complain! Finally amy and stephanie said enough was enough and they went over to Mike's house. Mike was really surprised to see Amy and Stephanie, he was especially surprised to see amy, cuz for the first time in her life, SHE GOT HIGH! Mike and Stephanie danced around Amy throwing flowers and nailpolish remover everywhere.
THE END

post comment

**A convo w/ Sarahhhh and I** [27 May 2002|07:34pm]
[ mood | optimistic ]

=0)
::smile::


AmyA1218: omg you dork, I'm reading your journal about the wibble-wabba-witch thingie
Charmed166: lol
AmyA1218: YOU FREAK!
Charmed166: I printed it out
Charmed166: I dont know what I was thinking.. i wasnt thinking
AmyA1218: seriously, that inspired me to write a story
Charmed166: hahaha about what?
AmyA1218: ::whoa::
AmyA1218: about nonesence
Charmed166: dont use my "wibble wobble hooble awwble i-i-i-i-eeeeee kaaaaa-nob poof" thingy though!
AmyA1218: do you look at my journal?
AmyA1218: I'm not going to copy you!
AmyA1218: I said I was gonna make a story
AmyA1218: not copy one
Charmed166: sometimes... I'm not saying u are... i said not to use that line...
Charmed166: :)
AmyA1218: k
Charmed166: k. are u putting your story in your journal?
AmyA1218: maybe l8r, maybe tomorrow, I want it to be the funniest thing you ever read
Charmed166: lol, that could take a lot of humor then :)
AmyA1218: yupp
Charmed166: i sure that since ur writing it it'll be hysterical
AmyA1218: but you know me, all I have to do is just think of something and itr's so stupid it's funny
AmyA1218: yeah!
AmyA1218: lol
Charmed166: yep!

post comment

hey [27 May 2002|06:28pm]
[ mood | high ]

hey, I am at my granparent's house, and I am SOOOOOO weird right now, I just got back from swimming for an hour and a half, and now my eyes are all red and blood shot, and I JUST CAN'T see right...it sux!
I got this email from this one chick... I wanted to join her club thingie, and she totally bitched me out, saying that I violated the code by copying someone..I was all like, WTF? THAT really pissed me off...anyhoo...I'm watching friends right now, and I think Mike is at the mall =0( I wanted to talk to him!

He got on my nerves a little earlier cuz I was all like, I can't go to the mall with you and derrick, cuz I'm leaving to go to my grandparent's house in a few minutes...and then I said I was gonna go over to sarah's and he's all "oh that's where the party is, at sarah's house, you would rather go to sarah's house then go to the mall with me and Derrick?" I was all like "sarah lives down the street!" oh well, I didn't let that get me...Mike and I are cool.

I wanna go look at sarah's journal now =0) bye bye!
::weeeeee!!!::

post comment

hey [27 May 2002|12:06pm]
hey,
I recently got back from shopping, lol here is all what I got:
I got a dress for the graduation, it speaks for itself, it's denim with bloches of paint on it, and since it's a spegetti strap dress, my mom bought a white shirt for me to wear underneath it. Then I went to hot topic and got a tool shirt, and morbid threads to put underneath my shirt, but then my mom called me a goth and I couldn't handle that so I made her return it, but then I got some sweat pants and a really cool hippy, preppy shirt, it's cool, I like it.
I'm on the phone with Mike. He's talking about Friday, he wants to have me, derrick, and tasha spend the night at mike's sister's house, so yeahhhhh...
I dunno...My mom will most likly say no, but that doesn't mean I am not going to ask.
=0)
well bye bye
post comment

hey [27 May 2002|07:28am]
[ mood | tired ]

Ok, I had to log off really fast yesterday, but it's all good right now. I tryed to call Mike last night, but he never answered. I talked to Derrick on the phone, he was feelin' a little blue. =0( I'm really worried about Mike's mom, and I am really stressed out for some reason, (long story) anyhoo, I thought that maybe since this is my "grown-up" type middle teen aged journal, that I should update you with a bunch of things and information about me.
Name: Amy
Middle: Suzanne
DOB: 12/18/1987
Place born: Kansas city, Kansas
I lived in Kansas City, MO for two years of my life, then I moved out to Arizona, (scotsdale) and moved around and stuff...
Parents: Mike and karen, both divorced and re-married, Mom married Bob, Dad married darlene.
So now I have one step-sister named Christy, and a step-nephew named Alex.
Siblings: My sister Jennifer, who lives in TX , married to Tim, has two children, Brooke (1 year), and Luke, (3 years)
AIM: Paranoid512
AmyA1218
Safetypinfreak00
MSN:
paranoidinfection@hotmail.com (DO NOT ASK!)
Yahoo:
HeLLa_GooD_512@yahoo.com
I'm a little wierd if you have not yet began to notice.
Sports?: NO, I play some tennis, only when I am in the mood. and I like to swim, I try my hardest to tan, but I never have any luck with that.
Best Friends, at this momment: Jasmine, KT, Tasha, Steph, Jenn, Derrick, and Mike.
Worst Friends: Ashley HAWKS yuk, Shannon Rollins calls me an annoying bitch then waves hi to me when her friends arn't around
That REALLY Pissed me off!
::GRrRrRrrRrrRness...::
did I mention that I made a new web-site, it's really corney, but o well hu?
www.angelfire.com/rebellion/paranoidapple
haha, am I the only one who can accually picture an apple being paranoid?
wow...I need some sort of mental help...or something...
anyhoo, I better go now, l8r.

post comment

ok... [26 May 2002|07:44pm]
[ mood | distressed ]

I havn't talked to this thing, in SO LONG.
Here is some news:
Derrick and tasha are going out, Me and Mike are going out, and Jason and Stephanie are going out. Yupp, I just found out today that Mike's mom is in the hospital. She has a virus that is at her feet, working the way up to her ankles, and it could kill her, but I doubt that she will die or anything, everything is so high-tch l8ly, they can cure so much.

Sarah got a LiveJournal, + - Sarah's LiveJournal - +

Derrick needs to talk, g2g call him, bye bye

post comment

HEYYYY!!! [21 Mar 2002|10:05pm]
[ mood | relieved ]


Hola from far beyond, lol, you gotta check out Kt's journal, she is so ammusing!
www.deadjournal.com/users/wencheeseattacks
I think that link is right, I don't know, I'll check later! lol
ahhh much better.
I am so bored right now
::you know, KT's got a point, it would be fun to ride one of these marquee's:: LOL!
Stephanie is giving me another chance, i feel awful and dumb for even leaving the group, aww shucks, I could never do it! **GROUP HUG!!!**lol
On this Rocket power thing, they are going to have live appearences of sponge-bob and patrick, now, tell me, how the heck are they gonna do that?
I'm totally over spongebob ::sniff sniff::
Jenn has had her away message up for a long time now, taha!
You should read her song on Kt's deadjournal.
Don't you think that's funny how there is live journal? and there is deadjournal?
haha.
In the show as told by Ginger, she just got busted for having "fake-up" it made her look like a clown, EWWW!! I hate clowns, they scare the heebie jeebies out of me! I remember one time, at Jasmine's party, Stephanie would chase me down this dark hall, and it scared me cuz it reminded me of a clown chasing me at universal studios--it was a really bad childhood memory, I'm also afraid of cottonballs- well accually they just freak me out, clowns and Frankenstein in person scare me, lol.
Ronald McDonald is scary dude! I bet he give children A LOT of nightmares!
omg, lol.
well, I am going to go, I have to update my address book and check my email.
::FAREWELL!!! for you will be rememberd, (don't forget to comment!)::

Bye bye!
:)

2 comments|post comment

Hey [20 Mar 2002|05:35pm]
[ mood | restless ]

Hey,
I went shopping today, i got some make-up, and 4 shirts...one roxy shirt, one white one it's cool i guess...and OP one, and this monkey one... For the revlon factory, you have to be 16 or older to get in. and I just walked in and they looked at me and smiled, congadulations, i just passed for 16!
**ok...**
yeah, Sarah is being kindof..annoying...i don't know how to describe it, but o well.
oh, i need to call Jason...and I need to email Stephanie, and tell her that I NEVER talked bad about her...i don't know how to prove it to her.
here's what it would be like to talk to sarah on IM:
SARAH: hey!
me: hi
SARAH: What's up?!?!?!?!?!
me:nothing
SARAH: ok...
me:yeah
Sarah:soooooo
me: quit being annoying
Sarah: ok...
me: w/e
Sarah: ok...
she just aggrees to everything I say...GRRRRR!!!!!!
it's very....ANNOYING...well I better jet, l8er!

post comment

hey [20 Mar 2002|03:00pm]
[ mood | mischievous ]

blah blah blah, I was in a fight..but now, I'm alright!

2 comments|post comment

wwf diva [20 Mar 2002|12:33pm]
[ mood | energetic ]


Which WWF diva are you?



post comment

Hey [20 Mar 2002|11:30am]
[ mood | thankful ]

hi, I'm bored, bye

post comment

Hey... [20 Mar 2002|10:00am]
[ mood | drained ]

I be awake.. i never thought I would live to see the daylight of the morning...
ok that's the second dream I had about Matt R. this is really starting to bug me, the first one, was when he held on to the side of a bus and jumped off when he got near his house..and this one was him playing basketball in a cafe...
What the heck does that mean?
I DO NOT like him, got it? If anyone things that, I am bound to slap them. :) k?!

Ok, 5 IN A ROW BABY! I GOT LIZ TO SIGN UP FOR DEAD JOURNAL TOO, WAIT, DID I ALREADY COUNT HER? I THINK I'M LOOSING COUNT...OH I AM SOOOOOO GOOD!
lol, anyways, my dad is still on call, whenever someone from work calls him, i've noticed that he makes his voice deeper...it's kindof wierd, like he's trying to act all manly on the phone or something...i dunno..but someone from work called him this morning around 9:00! arrrggghhhh!!! Whenever i get woken up, I just CAN'T GO BACK TO SLEEP! it's like something totally impossible for me to do!
Well, I better go check on other people's journal and see how they are doing,
l8er.
PS. not only is there ellegirlbuddy and smarterchiled, there's a lot more!!
YIPPPPPIIIEEEEEEEE!!!

post comment

tired [19 Mar 2002|11:00pm]
[ mood | sleepy ]

I know I am a whimp, but I gotta hit the sack, later!
**smooch!**
YAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWnnNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!

post comment

Hey [19 Mar 2002|10:45pm]
[ mood | annoyed ]

hey,
i got KT to sign up for deadjournal!
4 in a row baby!
g2 g2 jet, lata!

post comment

Hola! [19 Mar 2002|07:45pm]
[ mood | thirsty ]

Hey,
I just spent two days at my grandma's house, I had to wake up BOTH days at 8:00 am<~~~~~ I WAS A ZOMBIE!!
Thank God I can sleep in tomorrow!
WOOOOOOOHHHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Well, I got this red highlight stuff to put in my hair, it comes out after 24 washers, or as my grandma says it, "warshes" I'm KC EN.
haha, You all probly don't know what I am talking about. Ok, Some guy was following me around in a 99 cent store, it was pretty freaky, it was like he was following my footsteps, taha!
I changed my s/n again if you did not know, I KNOW I KNOW I keep changing it, but like this one, it's:
safetypinfreak00
TAHAHAHAHAHAHAHA!
oh yeah, well, I am thinking about deleting my AmyA1218 account, I hate AOL so much!!!! grrr... well maybe I will keep it, but I'll like hardly ever check it though!
well I'm going to jet, l8r!
::TAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!::

post comment

[16 Mar 2002|09:00pm]
[ mood | good ]

I am very VERY bored!
EVERYONE, I GOT 3 IN A ROW TO GET DEAD JOURNAL! I JUST GOT STEPHANIE TO DO IT!
::YeYYYYYYYYY!!!
Dad and Darlene went to bed already, it's only like 9:00 lol.
i forgot sarah's user name on dead journal...
sumen' ta do with canada...
::scratches head::
I just found out about smarterchild and ellegirlbuddy
haha, i am very VERY slow.
:)
well, I better jet, i'll update later!
tt4now

2 comments|post comment

taha! [16 Mar 2002|08:00pm]
[ mood | shocked ]

I am VERY easily ammused!




Which Spice Girl Are You?






What is YOUR Highschool label?



Which "Saved By The Bell" Character Are You?



What Pattern Are You?





Very cute, very pink, and very feminine. That's you.

Find your inner rubber ducky.
post comment

Hey, it's really the 16th by the way... [16 Mar 2002|07:31pm]
[ mood | amused ]

My dad's comp is dumb, lol
anyways:


Which Rock Chick Are You?
post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]